دکتر زهرا امینمجد عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده در این نشست به دورههای مختلف جامعهشناسی اشاره کرد و گفت: هر شخص انتخابگری متاثر از دو عامل اصلی اولویتهای ارزشی و ساختارهای پیرامون و بر اساس خانوادهمحور بودن، فردگرا بودن، خداگرا بودن و انسانگرا بودن دست به انتخاب و نوع مصرف خود میزند.
وی به عوامل تعیینکننده سبک زندگی افراد جامعه اشاره کرد و افزود: دو عامل نظام معنایی و ساختارها تعیین کننده سبک زندگی افراد در جامعه است.
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده اظهار داشت: انواع رسانه عبارتند از رسانههای صوتی، تصویری، مکتوب، گفتگوها، چترومها، موبایل، تبلت و اینترنت است.
دکتر امینمجد ادامه داد: هر یک از رسانهها در حال تغییر فرهنگ و سبد فرهنگی ما به سوی یک فرهنگ خطرناک به نام فضای خودمحوری است که این فرهنگ موجب ایجاد آسیبهای جسمی و روانی بسیاری همچون بیهویتی، بلوغ زودرس، تنهایی، اضطراب، افسردگی، خشم و آستانه تحمل پایین خواهد شد.
وی به عوامل تعیینکننده سبک زندگی افراد جامعه اشاره کرد و افزود: دو عامل نظام معنایی و ساختارها تعیین کننده سبک زندگی افراد در جامعه است.
عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده اظهار داشت: انواع رسانه عبارتند از رسانههای صوتی، تصویری، مکتوب، گفتگوها، چترومها، موبایل، تبلت و اینترنت است.
دکتر امینمجد ادامه داد: هر یک از رسانهها در حال تغییر فرهنگ و سبد فرهنگی ما به سوی یک فرهنگ خطرناک به نام فضای خودمحوری است که این فرهنگ موجب ایجاد آسیبهای جسمی و روانی بسیاری همچون بیهویتی، بلوغ زودرس، تنهایی، اضطراب، افسردگی، خشم و آستانه تحمل پایین خواهد شد.